دانلود نرم افزار ریست اپسون T7200

۲ چراغ پلاتر اپسون T7200 شما قرمز چشمک زن شده و پرینت نمیگرد؟! اصلاً نگران نباشید راه حل مشکل پیش ماست ، بعد از دانلود نرم افزار ریست اپسون T7200 مشکل پرینتر خود را براحتی آب خوردن حل خواهید کرد و پرینتر شما مثل روز اول کارهای چاپی شما را انجام خواهد داد ، همچنین با نرم افزار ریست اپسون T7200 از مراجعه به مراکز تعمیرات پرینتر بی نیاز خواهید شد.

در صورت نیاز به راهنمایی بعد از دانلود نرم افزار ریست اپسون T7200 کارشناسان ما پاسخگوی شما خواهند بود.

T7200 از سری پرینترهای عریض شرکت اپسون میباشد.این پلاتر از لحاظ فنی کیفیت فوق العاده ای دارد و شرکت اپسون جهت حفظ کیفیت قطعات پرینترهای تولیدی یک شمارشگر نرم افزاری برای این پرینتر تعبیه کرده است که با توجه به میزان هدکلین انجام گرفته جلوی کار عادی پرینتر را بگیرد و پرینتر به حالت چشمک زن در خواهد آمد البته بعد از دانلود نرم افزار ریست اپسون T7200 مشکل چشمک زن بوجود آمده برای پرینتر شما حل خواهد شد.

این شمارشگر بر اساس تعداد برگ پرینت شده و همچنین دفعات انجام هدکلین کار میکند و با افزایش ارقام این شمارشگر با توجه به مدل پرینتر شما نیاز به ریست پرینتر خود خواهید داشت. با هر بار انجام هدکلین مقدار زیادی جوهر از کارتریج به سمت پد پرینتر حرکت میکند تا هد دستگاه تمیزتر گردد.

دانلود نرم افزار ریست اپسون T7200

دانلود نرم افزار ریست اپسون T7200

مهمترین دلیل برای قفل شدن پرینتر و چاپ نکردن و کار نکردن پرینتر پر شدن پد جوهر (inkpad) میباشد و پرینتر T7200 بعد از تعداد مشخصی هدکلین و پر شدن پد پرینتر نیاز به ریست خواهد داشت.

در اکثر مدلها کاربران حرفه ای شلنگ تخلیه جوهر به پد پرینتر را با انجام برش به یک مخزن خارجی تغییر مسیر میدهند و بدینوسیله از خراب شدن اینک پد دستگاه جلوگیری میکنند، هر چند پرینتر خطای پر شدن inkpad رو خواهد داد ولی با دانلود ریستر اپسون T7200 میتوانید این مشکل پرینتر خود را حل کنید و نیازی به تعویض پدجوهر نخواهید داشت.

بطور خلاصه پرینترهای شرکت اپسون پس از چاپ تعدادی مشخص قفل شده و نیاز به ریست پیدا میکنند و بدون ریستر دستگاه غیرقابل استفاده میباشد و هیچ پرینتی نمیتوانید بگیرید.

علائم قفل شدن پرینتر و نیاز به ریست Epson T7200 :

  • چراغ های نشانگر وضعیت چاپگر T7200 خاموش هستند.
  • زمان روشن کردن چاپگر ،هد و کارتریج پرینتر T7200 حرکت نمیکند.
  • چراغ های پرینتر T7200 به رنگ قرمز و چشمک زن در می آید.

بصورت معمولی کاربران با دیدن این علائم پرینتر خود را به مراکز مجاز سرویس تحویل میدهند تا پد های جوهر تعویض شده (inkpad resetter) و کانتر پرینتر نیز مجدد صفر گردد(reset printer).ولی ما راهکار مناسبتری برای شما داریم:

به جای اینکه هر بار هزینه زیادی رو به مرکز سرویس پرینتر بدید تا چاپگر شما رو ریست بکنند می توانید جهت حل مشکل ۲ چراغ چشمک زن پرینتر با دانلود ریستر اپسون T7200 ریست رو خودتون تو منزل یا دفتر کار انجام بدید و متحمل هزینه اضافی و جابجایی پرینتر نشوید.

این نرم افزار ها ریستر اورجینال و اختصاصی شرکت اپسون کره جنوبی می باشد و برخلاف سایر نرم افزارهای مشابه دارای گارانتی کارکرد بوده و می توانید پرینتر T7200 شما را ریست نماید.

جهت دانلود ریست پلاتر T7200 روی دکمه خرید کلیک کنید و اسم و ایمیل خود را جهت دانلود ریستر وارد نمایید و بعد از پرداخت آنلاین ریستر پلاتر T7200 را از لینک داده شده دانلود نمایید.همچنین لینک دانلود برای شما ایمیل هم خواهد شد.

چاپگر عریض SureColor SC-T7200 کارایی شما را در محیط های شلوغ کاری گرافیکی، CAD و GIS به حداکثر خود می رساند. پردازش قدرتمند عکس ها و سرعت بالای چاپ، پاسخگوی نیازهای این بازار برای بیشترین میزان بهره وری و سازگاری می باشد. هدهای چاپ PrecisionCore TFP اپسون نیازی به تعویض ندارند و با قرار گرفتن در کنار جوهر های UltraChrome XD، ارائه دهنده بالاترین سطح کارایی، ارزشمندی و پشتیبانی از مدیاهای متفاوت می باشد.

ایده‌آل برای کارهای گرافیکی، CAD و GIS

مدل SureColor SC-T7200 یکی از محصولات سری SureColor SC-T به شمار می رود که از سرعت بالا و قابلیت چاپ عریض چهار رنگ برخوردار است و برای کار با نرم افزارهای گرافیکی با کیفیت و جزئیات بسیار بالا، CAD و GIS طراحی شده است. از این محصول می توان در طراحی ها، چاپ های صنعتی، دفاتر خدماتی کپی، طراحی معماری، عمران، مهندسی، خرده فروشی ها و محیط های آموزشی استفاده کرد.

میزان بهره وری بالا

برای دسترسی به میزان بهره وری بالا، SureColor SC-T7200 مجهز به یک حافظه رم داخلی ۱ گیگابایتی برای پردازش بسیار سریع عکس ها به همراه یک هارد دیسک ۳۲۰ گیگابایتی اختیاری برای بازخوانی داده ها و اطلاعات می باشد. پشتیبانی اختیاری از PostScript با دو پردازنده ۱٫۶ گیگاهرتزی چاپ فایل های با حجم بسیار بالا با سرعت زیاد و به صورت مستقیم از نرم افزارهای مهم طراحی و CAD را امکان پذیر می کند. چاپگر SureColor SC-T7200 سرعت بسیار بالایی دارد و قادر است یک برگه A1 را تنها در عرض ۲۸ ثانیه چاپ نماید.

خروجی با کیفیت بالا

ترکیب هدهای چاپ PrecisionCore TFP اپسون و جوهرهای رنگ دانه ای UltraChrome XD، ارائه دهنده کیفیت خروجی مثال زدنی با دقت و دور تکرار بالا هستند. جوهرهای رنگ دانه ای UltraChrome XD ضد آب و لکه هستند و رنگ مشکی عمیق، با خطوط متراکم و کامل را ارائه می دهند که برای کارهای گرافیکی تکنیکال بسیار ایده‌آل می باشند. همچنین این رنگ های زنده برای چاپ عکس و پوسترهای با کیفیت بسیار بالا بر روی سطوح مختلف برجسته و غیر برجسته، ازجمله تخته های تا ضخامت ۱٫۵ میلیمتر، بسیار مناسب هستند.

اندازه کوچک، کم صدا و کاربری آسان

با ظاهر جذاب، اشغال فضای کم، ایجاد صدای بسیار کم و عملکرد از طریق پانل جلو، SureColor SC-T7200 به گونه ای طراحی شده است که به راحتی در فضاهای اداری جای گرفته و مورد استفاده قرار گیرد.

 

چاپ با کیفیت بسیار بالا با جوهرهای اپسون

جوهرهای اصلی اپسون، چاپ حرفه ای با کیفیت بسیار بالا را تضمین می کنند و چاپ های درخشانی را با ماندگاری طولانی ارائه می کنند. جوهرهای اصلی اپسون در محیط و شرایط خاصی تولید می شوند و برای کار با فن آوری چاپ Micro Piezo اپسون کاملاً ایده آل هستند. به واسطه این فن آوری، چاپ بی رقیب، با دوام و اطمینان بی نظیری صورت می گیرد.

.اگر چاپگر شما به مخزن جوهر مجهز است و می‌توانید با استفاده از بسته‌ی‌ جوهر گاما ، تانکر جوهر را پر کنید.

پرینتر اپسون  « T7200 » که به تانکر جوهر مجهز شده است، به‌صورت عمومی جهت استفاده در ادارات و دفاتر و منزل طراحی شده است و مخصوص افرادیست که به دنبال پرینتری با کیفیت و کارآیی عالی هستند

در صورتی که بعد از دانلود نرم افزار ریست اپسون T7200 نیاز به راهنمایی برای حل سایر مشکلات پرینتر اپسون خود داشتید از لینکهای زیر دیدن فرمایید :

حل مشکل ۲ چراغ چشمک زن اپسون

خطای Communication Error

رفع خطای General Error پرینتر

و …

این نرم افزار بر روی ویندوز ۷ و XP بصورت کامل تست شده است و ممکن است روی سایر نسخه ها کارکرد درستی نداشته باشد

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر جهت حل مشکل پرینتر خودتون به ویسایت ما اومده باشید. جای درستی اومدید.با دانلود نرم افزار ریست T7200 مشکلتون حل خواهد شد:
دانلود نرم افزار ریست T7200
حل مشکل چشمک زن T7200
پرینتر روشن خاموش چراغ زرد قرمز
چشمک زن پرینت نمیگیره
پرینتر T7200 خراب شده
سرویس پرینتر T7200
تعویض قطعات پرینتر T7200
دانلود رایگان نرم افزار اپسون T7200
دانلود رایگان نرم افزار ریست T7200
دانلود نرم افزار adjustment program epson
دانلود کامل ریستر اپسون T7200
دانلود رایگان نرم افزار ریست اپسون T7200
سرویسکار پرینتر L3070
خطای سرویس لایف اپسون
خطای جنرال ارور اپسون
خطای کامینیوکیشن اپسون
نرم افزار adjprog اپسون
دانلود نرم افزار adjprog اپسون
دانلود نرم افزار wic رایگان
کد ریست نرم افزار wic
کد دائمی نرم افزار ریست wic
دانلود نرم افزار سرویس پرینتر T7200
دانلود نرم افزار تعمیر پرینتر T7200
کد رایگان ریست اپسون T7200
کد wic ریست اپسون T7200
حل کامل مشکل پرینتر T7200
حل مشکل چاپگر T7200
ریست چاپگر T7200
ریستر چاپگر T7200
خطای service life اپسون
خطای ink pad the end of its service life
حل مشکل ink pad
پر شدن اینکپد
پرشدن کانتر پرینتر

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0
سامانه پشتیبانی